translator

Wednesday 30 May 2012

Ogródek w doniczce

Zrobienie ogródka zajęło mi dość dużo czasu. 
Samo skompletowanie odpowiedniej wielkości roślin, nie mówiąc o ścieżkach, płotku, mebelkach...
ale było warto:) ogródek podarowałam mojej Mamie na Dzień Matki. 
Miniaturowy kącik na herbaciane popołudnie. 
Zachęcam Was do spróbowania stworzenia własnych ogródków, bo zabawa jest super!

ღ ღ ღ 











ღ ღ ღ 

I jeszcze COŚ:)
W tym tygodniu dotarła do mnie mała paczuszka, 
a w niej...


Dziękuję Ci Alexandra!!
Miniaturki w rzeczywistości są jeszcze ładniejsze niż na zdjęciu!


22 comments:

  1. o kurczę, podziwiam-bardzo oryginalny pomysł na prezent ;D ekstra! mama też powinna mieć odrobinę swojej bajki.

    ReplyDelete
  2. Uroczy ogródkowy zakątek.. Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  3. Bellissimo giardino e regali fantastici.
    Ciao Faby

    ReplyDelete
  4. un angolo incantevole, la tua mamma ne sarà stata felicissima!!!!
    Luisa

    ReplyDelete
  5. Me encanta ese original jardin que has creado.
    Enhorabuena por esos preciosos regalitos.
    besitos ascension

    ReplyDelete
  6. Super doniczka! Gratuluję pomysłu!:)

    ReplyDelete
  7. Very beautiful garden Your photos are great!
    Congratulations for your beautiful prize. Alexandra's work is great. Enjoy.
    Hugs, Drora

    ReplyDelete
  8. Your little garden is so beautiful. And your win from Alexandra is so wonderful.
    Hugs from Craftland

    ReplyDelete
  9. What an enchanting scene! It makes me dream...
    Geneviève

    ReplyDelete
  10. El jardín es muy bonito y la escena del rincón es maravillosa. Besos

    ReplyDelete
  11. what a beautiful little garden!!

    ReplyDelete
  12. Hallo Magda,

    die größte Freude hast Du mir gemacht, weil Dir meine Miniaturen so gefallen.
    Aber sag mal, Dein Garten ist ja so bezaubernd, ich höre im Hintergrund das Meer rauschen :)

    So jetzt freue ich mich nur noch auf die 1:12 Messe in Rheda.

    Viele gaaaaanz liebe Grüße
    Alexandra

    ReplyDelete
  13. Co wspaniały pomysł! Lovely, na pewno będę się dla mnie, kiedy mam czas ....Minis są piękne w kolorze niebieskim! Pocałunki w twoim sercu.

    ReplyDelete
  14. Wow Magda, what a great idea: a flowerpot-garden! It is wonderful, fantastic!
    Hugs, Ilona

    ReplyDelete
  15. Oh Magda! que bella escena en la maceta, me gusta mucho Ö
    Y tus regalos maravillosos.
    Un abrazo

    ReplyDelete
  16. It's a lovely idea for your mother, to give her a little garden in a pot. I'm sure she was delighted. And your prizes are delightful - congratulations. Sandie

    ReplyDelete
  17. Supercute! I got so much inspiration from these pictures!!

    ReplyDelete
  18. Ay Magda,qué inspiración tiene ese jardín en la maceta! Es precioso,la escena de té en el jardín,divino,me encanta!Te felicito.Un besito

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł. Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  20. Love your mini garden ☺

    ReplyDelete
  21. Ogródek w doniczce mnie powalił. Śliczny. Oryginalny pomysł. Cz mogę odgapić na przyszły sezon? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) pomysł na ogródki w miniaturze nie jest mój, mnie też zafascynowały, gdy zobaczyłam je gdzieś na zdjęciu ... i po prostu - musiałam taki mieć:)

      Delete