translator

Friday 27 February 2015

Kanapa, fotelik Lundby, globus, książki, obrazy i winogrona, ... zapomniałam o szafce ;-)

Hello :-) I'm sorry, this post isn't in english, because I have last time with net (I'm going move to new appartment) So, I have only little time, and my english needs very much time to write a post in english :-D So I'm sorry, please, use this time Translator. Thank you.

No to już wiecie, moja ostatnia chwila przed rozstaniem się z siecią na 2 tygodnie! Myślę, że z powodu przeprowadzki i tak nie miałabym czasu, chociaż, kto wie? ;-)
Najpierw chcę Wam podziękować za wszystkie komentarze, czytam je z wielką przyjemnością, sprawiają mi zawsze bardzo dużo radości, dziękuję :-) 
Ostatnio zrobiłam kilka rzeczy do domku, niestety, na razie nie ma w nim oświetlenia, więc zamiast w nim, zrobiłam zdjęcia w specjalnym białym namiocie, myślę, że tak będzie wszystko lepiej widać.


Najpierw kanapa. Wypatrzyłam ją sobie na jakiejś aukcji, szkockie "settee" z 1900 któregoś roku.
Spodobała mi się jej prostota, to idealny mebelek do "niebieskiego pokoju" (tego z prawej na dole)
Kolor jest trudny do uchwycenia aparatem, chwilami niebieski, czasem srebrny, choć wpada też w odcienie zgniłej zieleni (nie wiem czy to widać na zdjęciach, ale tak jest :-) Ale najbardziej urzekły mnie sprężyny w jej oparciu i przyznaję, że to one najbardziej mnie "ciągnęły" do zrobienia tej sofki!
No więc ją mam, a oparcie fantastycznie sprężynuje, czyli wszystko działa tak jak miało być.
 Tu oryginał 1:1, a poniżej moja wersja:

Teraz moje drugie znalezisko, szuflada zecerska. Dla mnie to jakby część starej szkolnej ławki :-)
Zrobiłam mu podnoszony blat i miejsce w środku na listy.
Tu jego zdjęcie z sieci 1:1

A tu mój w 1:12



A teraz fotelik Lundby. Jak widać, trafił do mnie w paskudnym stanie, brudny, odrapany i nieco w "rozsypce". Oskubałam go do końca, wypiłowałam z każdej strony, przez co zrobił się zgrabniejszy.
Wygląda teraz tak samo staro, ale inaczej, można by rzec ;-)



Globus. Oklejona piłeczka pingpongowa ponad rok temu, w końcu zyskała podstawę:




Szafka. Po przeróbce najbardziej jestem zadowolona z zamka z kluczykiem :-)
Stosik starych książek i winogrona. Czy wyglądają na nie? nie wiem, mnie smakują ;-)



Na koniec - bardzo ważny element wszystkich zdjęć - LISTY.
Piękne, stare, pożółkłe listy i dokumenty. Jedyna rzecz, której nie zrobiłam, 
jeden z moich skarbów. Oczywiście, są od Jennifer z Looking Glass Miniature

Thank you so much Jenn !


A tu wspomniany wcześniej namiocik , a pod nim z prawej, stary tornister szkolny, 
któremu zapomniałam zrobić specjalne zdjęcie. Cóż, będzie na następny raz :-)
Miłego weekendu!!






25 comments:

  1. I LOVE EVERYTHING!!!!! :D
    I Love the sofa and the style and the way that you have upholstered it and the same goes for for the raw finish on the chair, it is PERFECT for the little Lumby chair.
    I am in awe of the letters and the books, letters and documents, AND the desk AND the side table with the up-graded hardware, AND the painting..... I mean it.... there is NOTHING THAT I DON'T LOVE!
    Beautiful, Beautiful Work Magda!

    elizabeth

    ReplyDelete
  2. Ooo, piękności! Niesamowicie mi się podobają mebelki po renowacjach (kluczyk wymiata) i ta szuflada zecerska, i w ogóle wszystko :)

    ReplyDelete
  3. Wowww ..!!! Wonderful miniatures ..!!!
    I love the bedside ..!!!
    Fantastic work ..!!
    Mini hugs,
    elvira

    ReplyDelete
  4. What gorgeous work, Magda! I especially love your hand-tufted chair! Good luck with your move! xo Jennifer

    ReplyDelete
  5. Has hecho unos trabajos hermosos e impresionantes,muy realistas!!!
    Besos.

    ReplyDelete
  6. Ale wspaniałości! Szafeczka po przeróbce ma fantastyczny kolor! I kluczyk!! A kanapa będzie ozdobą niebieskiego pokoju. Jej wykonanie musiało zająć Ci sporo czasu, jest idealna!! Zrobiłaś cudowne miniatury. A ich prezentacja wśród książek, winogron, listów i globusa sprawia, że ciężko uwierzyć jakie to maleństwa.

    ReplyDelete
  7. Wow, Magda, you have been busy, as for your miniature works as for the coming house move!
    Your latest miniatures are very spcial works, all are so wonderful and well made, my compliments!! Thank you for sharing how you've made the globe. The miniature scenes you've created with them are so delicate and very stylish. I also love the letters of Jennifer, she makes the most beautiful miniatures.
    What a great find to take your pictures in this white tent, they are wonderful :)!
    Again good luck with the move and take care for yourself, we will see you back again whenever it's the time for it :D!
    Warm hug, Ilona

    ReplyDelete
  8. Me encanta todo lo que has hecho, es precioso. La escribanía con las cartas es muy bonita y está muy preciosa. Las butacas y el sofá me gustan mucho y además has puesto cómo lo has hecho y así cogemos ideas...gracias. Es un conju8nto de muebles magnífico. Enhorabuena. Un beso

    ReplyDelete
  9. Śliczności patrze podziwiam i zazdroszcze
    Cudne jest wszystko bez wyjątku

    ReplyDelete
  10. All your gorgeous miniatures make a wonderful scene.
    Geneviève

    ReplyDelete
  11. Wow everything is awesome. I love the sofa and chair. The books and papers are fantastic. Amazing work. Wishing you the best of luck in your new home.
    Hugs Maria

    ReplyDelete
  12. Globus jest genialny! Sofa też! Taki mini sekretarzyk chodzi mi tez po głowie. ;) Spokojnej przeprowadzki!
    Uściski

    ReplyDelete
  13. Is there a mistake in translation or were you really able to make all those wonderful miniatures while moving to another home? You're one incredible lady, that's for sure... and your latest work is awesome, se very well made. This light tent is very interesting - and works great... your photos were superb.

    Greetings
    Birgit

    ReplyDelete
  14. Es todo muy bonito. Preciosa escena.

    ReplyDelete
  15. Wszystko cudowne, jedna rzecz piękniejsza od drugiej. Napatrzeć się nie mogę!!!

    ReplyDelete
  16. Te han quedado magníficos todos los elementos que has restaurado. Un saludo, Eva

    ReplyDelete
  17. Witaj Magda,
    Co niesamowite odkrycie i wspaniała praca. Wszystko jest po prostu piękne i tak dobrze!
    Wielki uścisk,
    Giac

    ReplyDelete
  18. Ooooh! I love that sofa! I had to pin it to my Miniature Genius board on Pinterest. The back is amazing. I love these minis you made. The style is so gorgeous. Good luck with your move!
    hugs♥,
    Caroline

    ReplyDelete
  19. Wszystkie miniaturki są genialne ale najbardziej podoba mi się szuflada zecerska. Ma intrygujący kształt. Podziwiam też globus. Bardzo ładne zdjęcia, aż miło popatrzeć:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  20. wiesz co, chciałam napisać jak bardzo podoba mi się Twoja praca i jej efekty, ale nie mam słów na wyrażenie tego. siedzę i kręcę głową, mało mi nie spadnie :) przefantastyczne wszystko... cały blog. taka malutka się zrobiłam teraz, o taka _____ :)

    ReplyDelete
  21. Hi!
    Congratulations for your new home! Hope you are happy there!
    I Love everything you showed us! Beautiful work!
    Hugs
    Kikka

    ReplyDelete
  22. Unos trabajos perfectos, muy reales..¡felicidades! Un beso

    ReplyDelete
  23. Very realistic works, I love them! My best wishes in your new home. A big hug.

    ReplyDelete
  24. Wow! What beautiful miniatures! They look so real!

    ReplyDelete